MR.Perfect

67.228.159.90/cgi-bin/dl.cgi/6z2u5mjc5stjukmthpj6ktpvupgdfqhl72quvhppsy/Katy%20Perry%20-%20Teenage%20Dream%20The%20Complete%20Confection%20(2012).zip

اینم از لینک

نوشته شده در دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:دانلود البوم کتی پری رویای جوانی,دانلود البوم کتی پری,کتی پری,البوم رویای جوانی,دانلود البوم کتی پری teenage dream,ساعت 6:50 بعد از ظهر توسط نادر| |

 

 

 

ا

گر به سبک کانتری علاقه مند باشید حتما اسم Taylor Swift رو شنیدید، کسی که با سن و سابقه نسبتا کم تونسته واقعا جابگاه خیلی خوبی رو در این سبک از موزیک به دست بیاره.
بیو گرافی:
نام :Taylor Alison Swift
متولد: ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹
اهل: پنسیلوانیا، آمریکا
سبک: کانتری، راک، پاپ
زمینه فعالیت: خواننده و شعر نویس
مسلط بر: گیتار و پیانو
شروع کار: ۲۰۰۶
تیلور آلیسون سویفت خواننده جوان 20 ساله آمریکایی سبک پاپ/کانتری است که در تاریخ 13 دسامبر 1989 در آمریکا متولد شد.در سال ۲۰۰۶ او نخستین آهنگش بنام Tim McGraw، را منتشر کرد که رتبه ششم را در بیلبورد به دست آورد. در اکتبر ۲۰۰۶ او نخستین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد، که ۵ آهنگ آلبومش در جدول بهترین آهنگ‌های کانتری قرار گرفت. او همچمنین دارای گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) می‌باشد.پس از آن او در سال 2008 آلبوم دومش را با نام Fearless عرضه کرد
برطبق آمار نیلسن سانداسکن پر فروش ترین خواننده کانتری سال ۲۰۰۸ با فروش بیش از چهار میلیون آلبوم در آمریکا بوده همچنین جزِء اولین خواننده در تاریخ نیلسن ساند اسکن نام گرفت که در جدول ۱۰ موزیک برتر سال ۲ آلبوم از او وجود داشت، در اوایل ژانویه ۲۰۰۹ هم اولین خواننده کانتری شناخته شد که بر طبق آمار دو میلیون آهنگ از او دانلود شده بود!


 

تیلور: من عاشق نوشتن ترانه های صادقانه ام که نام افراد حقیقی در اون باشه و سپس روی سن اجرا بشه به همراه تمام احساسات و هیجانها در حضور 15000 نفر. کاغذ سیاه کردن و مداد کاری و وقت تلف کردن بیخودی چیزی نیست که من میخوام.
قراردادی که رهاش کرد: وقتی که 13 سالم بود من یک ملاقات با RCA Records داشتم و آنها گفتند که میخواهند من توی یک قرارداد بزرگ ثبت نام کنم. این یعنی آنها میخواهند تماشات کنند ولی امیدی به ساختن یک آلبوم بهت نمیدند. مثل پسری که میخواد باهات قرار ملاقات بزاره ولی نمیخواد دوست پسرت بشه. بعد از یک سال سبک خواندنتو تغییر میدی و بعد تازه آنها تصمیم میگیرن که بزارنت کنار یا باهات یک قرارداد ضبط کنند. اونا تصمیم گرفتن که منو کنار بزارن و منم یک گزینه بیشتر نداشتم. یک تصمیم دشوار گرفتم که در وجود خودم فقط رخ داد.
در کنار برنامه ی شلوغی که اون داشت : این همیشه دور از دسترس به نظر میاد ولی با این وجود اگر من قرار ملاقات بزارم با پسری که توی Nashville همسایه ی رو به رویه منه ولی من حاظرم پرواز کنم تا ببینمش یا حتی اونو پرواز بدم تا بیاد منو ببینه. این بیشتر به نظر میاد که با زمان بندی من تداخل داشته باشه و من همیشه آماده ی رسیدگی به برنامه هام توی زندگی هستم. البته اگه کسی رو ببینم که برام ارزش داره مطمئنن این شیوه ی فکر کردن رو فراموش میکنم!
در مورد اعتیادش به کارش: بله من واقعا بی قرار میشم اگه حتی یه روز و نیم هم کار نکنم. من یک رویای تکرار شونده دارم که اونم اینه که مردم صف بکشن کنار تختم برای امضا و ازم عکس بگیرن.
یک روز ویژه توی سفرهاش: در یک روز معمولی من 5 یا 6 تا مصاحبه ی مختلف میکنم. اگر ما در یک مکان زیبا باشیم من حتما اون مکان رو بازدید میکنم. و امروز میخوام برم یه سر به ساحل بزنم. قرار ملاقات و برنامه ی من ساعت 5 بعد از ظهر شروع میشه و نمایش ساعت 8 شب. بعد از آن هم یک قرار ملاقات با عده ی زیادی از مردم و بعد از آن با کسانی که توی مسابقات رادیویی برنده شدند.
در مورد دندانهای مرتبش: من فکر نمیکردم یک پارتنر برای رقص توی مدرسه بشم (حتی زمانی که بودم) به خاطر میارم وقتی رو که مدرسه میرفتم و دخترایی رو توی دستشویی میدیدم که هر دوشنبه به خاطر کارهایی که توی پارتی انجام داده بودند گریه میکردند. اما اینا دقیقا همون چیزایی هست که من میخواستم انجام بدم ولی نمیتونستم. بعضی وقتا کسی منو دعوت نمیکرد چون دوستام میدونستن که بالاخره دعوا میشه. من بعدها فهمیدم که اکیپ دوستایی که با هم برای شام میریم بیرون دوست دارند که یک شب آروم و بی سر وصدا رو بدون نگرانی از کسایی که هر یک ثانیه در میون می یومدن سر میزمون و خواستار بودن رو پشت سر بزاریم. .

 

دلتنگی برای دوران کودکی: نه. چون من توقع زیادی در اون زمان نداشتم. مادرم شغلش رو رها کرد وقتی که 4 سالم بود و همیشه کنارم بود. و پدرم هم شوخ طبعه. میتونی بعدا ببینیش ( یه مدت بعد پدر Swift را پیدا کردم. اونم زمانی که داشت توی پارکینگ اسکوتر سواری میکرد و یک گیتار روی دوشش بود و قیافه ی دخترش واقعا کسل به نظر میومد.) من در کنار درخت کریسمس توی مزرعه بزرگ شدم. توی یک محیط بسیار بزرگ برای آزاد چرخیدن تا بشم یک دختر بچه ی دیوونه با موهای ژولیده.
کم اشتهایی مثل بقیه دخترا: به نظر من دلیل خیلی از هنرمندا برای کم خوردن اینه که هر روز جلوی چشمت عکساتو میبینی. این خیلی ترسناکه که بارها و بارها عکستو ببینی اونم به صورت مداوم و پایدار. وقتی چیزی رو ببینی و متوجه بشی که زشتی مطمئنا اونو پاره میکنی و میریزی دور. من خیلی ناامید شدم زمانی که یک نظر توی یک وبلاگ خوندم که نوشته بود "چشمای او بسیار کوچک است" من با خودم فکر کردم که آیا واقعا آنها کوچک اند؟ وای نه. آره اونا کوچک اند.
سه تا از دیوونه کننده ترین تلنگرها توی هر لحظه ی زندگیت مثل ایناست: قطعا اجرای زنده ی شنبه شب. من یک قرار ملاقات با Kristen Wiig و Andy Samberg داشتم. دو تا از افراد محبوبم. اجرای برنامه برای 72000 نفر. هر کدام از آنها یک بلیط داشتن که اسم من روش بود. و مصاحبه ی من با مجله ی Rolling Stone من هیچ وقت توی زندگیم انتظار نداشتم این اتفاق بیفته. قطعا هم تصورشو نمیکردم توی 19 سالگیم بیفته.
کارایی که توی زندگیت انجام ندادی: من هنوز خیلی اهداف دارم. عاشق گذاشتن یک تور جهانی هستم. و یکی از اهدافم اینه که برگردم خونه ی پدر و مادرم. (خنده)
10یا 20 سال آینده: تا جایی که حرفه ام پیش میره امیدوارم مسافرتهام و آهنگام به روز باشه ولی من مثل کسی نیستم که این ور و اون ور بپلکه و از موضوع اصلی پرت باشه. من با وقار تعظیم میکنم، کودکانم را پرورش میدم و یک باغ درست میکنم و اجازه میدم که موهام خاکستری بشه. چون نیازی به موهای بلوند توی 60 سالگی ندارم

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,تایلور سویفتtaylor swift,ساعت 11:50 بعد از ظهر توسط نادر| |

 

انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر (به اسپانیایی: Enrique Miguel Iglesias Preysler) خواننده و ترانه سرا در هشتم ماه مه ۱۹۷۵ در مادرید (اسپانیا) از تبار اروپایی-آسیایی دیده به جهان گشود.

پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فنوسویا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار لاتین ایالات متحده تبدیل شود، با فروشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های اسپانیولی دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود. پیش از سال ۲۰۰۰ او گذاری به جریان اصلی بازار انگلیسی زبان کرد و یک قرارداد منحصر به فرد را برای چند-آلبوم با شرکت یونیورسال میوزیک به مبلغ بی‌سابقهٔ ۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار امضا کرد تا بخش لاتین این شرکت آلبوم‌های اسپانیولی وی و شرکت اینتراسکپ آلبوم‌های انگلیسی او را منتشر نماید.

۵ آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یک در ردهٔ جدول بیلبورد دارد، و رکورد ارائه ۱۷ تک آهنگ شماره یک اسپانیولی را در جدول ترک‌های داغ لاتین بیلبورد را داراست. آلبوم‌های او هم اینک بیش از ۴۰ میلیون فروخته‌اند که او را پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان در جهان می‌گرداند.

آغاز فعالیت

ایگلسیاس پسر خوانندهٔ معروف اسپانیایی خولیو ایگلسیاس و روزنامه نگار فیلیپینی، ایزابل پریسلر است. او در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و والدین او وقتی سه ساله بود، از هم جدا شدند. پس از خبر وسیع ربوده شدن پدر بزرگ او دکتر خولیو ایگلسیاس پوگا توسط اتا باسک (که البته دو هفته بعد بدون هیچگونه صدمه‌ای پیدا شد)، او در سال ۱۹۸۳ در سن ۸ سالگی به میامی، فلوریدا، در ایالات متحده، نقل مکان کرد تا با پدر خود زندگی کند.با این حال پدرش به ندرت در خانه بود و او توسط دایه‌ای به نام الویرا الوارز پرورش یافت. و به مادر خود در هر تابستان سر می‌زد.

در میامی، ایگلسیاس از نعمت و تجمل فرزند یک میلیونر بودن لذت می‌برد ولی بعدها ذوق و قریحهٔ خود را برای چیزهای ساده تری توسعه داد، حقیقتی که بعدها نمای کنسرت او را با ظاهر شدن در البسهٔ ساده مانند تی شرت‌های نخی سپید و جین جلوه گر شد.

او از حشره ها خرمگس وسوسک ساه را دوست دارد.

پیشه هنری

در هنگامیکه در دانشگاه میامی، مشغول به تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی بود، تصمیم گرفت حرفهٔ موسیقی خود را دنبال کند اما فاقد سرمایه لازم برای ضبط یک نمونه نوار بود. چون خواسته بود که بلند پروازی خود را از خانواده‌اش پنهان نگه دارد از دایه خود، الیوارس، ۲۰۰۰ دلار قرض کرد. آزمایش خوانندگی او را، مدیر برنامهٔ آیندهٔ او، فرمن مارتی‌نز انجام داد و تحت تأثیر کار انریکه قرار گرفت. با نام مستعار «انریکه مارتی نز»، این دو ترانه نمونه او را برای شرکت‌های مختلف ضبط فرستادند. ماه‌ها بعد، ایگلسیاس قرار دادی با فونوسیوا امضاء کرد و سپس به تورنتو، کانادا رفت تا نخستین آلبوم خود را در کمال گمنامی ضبط کند.

به خواست وی برای کم اهمیت کردن نسب خانوادگی وی، ایستگاه‌های رادیو او را تنها با نام انریکه معرفی نمودند.

وضعیت شهرت

انریکه ایگلسیاس در ۶ ژوئن ۲۰۱۰

او چند بار در رسانه‌ها به‌صورت مهمان خود را نشان داده‌است. او در برنامه تلویزیونی (تاک شو) اپرا وینفری مهمان بوده که با غافل‌گیری یکی از طرفداران خود، همهٔ روز را با او گذراند. همچنین در پریمیوس یووتنود نیز حضور پیدا کرده و مهمان موسیقی آخرین پخش شوی تلویزیونی دیگو مارادونا در آرژانتین بوده‌است.

او در چندین آگهی تبلیغاتی برای عطر تامی هیلفیگر به نام True Star Man (ستارهٔ راستین مرد) ظاهر شده‌است که آن را تصدیق می‌کند در حال پخش آهنگ زمینهٔ «Ring My Bell» (چهره ام را به خاطر بیاور ) که یکی از ترانه‌های آخرین آلبوم او می‌باشد. هم چنین در سری آخر Extreme Makeover:Home Edition (بازسازی شدید: ویرایش خانگی) با خواندن ترانه‌ای به نام «Somebody's Me» (اون یه نفر منم) باز از آخرین آلبومش حضور داشته‌است.

اخیراًٌ در کنسرت‌های یکبارهٔ خود در ایتالیا، اروگوئه و اسرائیل هم چنین در جشنی از شبکه تلویزیونی MTV در بندر مالاگا در جنوب اسپانیا همراه با پائولینا روبیو زنده خوانده‌است و سری کنسرت‌های خود را در ایالات متحده اتمام کرده‌است. «تور برای طرفداران» او شامل مجموعهٔ بسیاری از آهنگ‌های قدیمی‌تر وی و نیز ترانه‌های تازهٔ او در انگلیسی و اسپانیایی بود.

ایگلسیاس در قسمت مورخ ۷ مه ۲۰۰۷ «دوتا و نصفی مرد» (Two and a half men) با نقش یک تعمیرکار بنام«فرناندو» ظاهر شد.

نخستین تک آهنگ از آلبوم تازهٔ او اینسومنیاک به نام « آیا می‌دونی؟ (ترانهٔ پینگ پنگ)» منتشر شده در ۱۲ ژوئن ۲۰۰۷ اولین بار در رادیوی رایان سیکرست KIS-FM در ۱۰ آوریل ۲۰۰۷ پخش گردید. همچنین در کنسرت Live Earth ,German leg در هامبورگ در ۱۵ مه ۲۰۰۷ اجرا داشته‌ است. انریکه ترانهٔ «آیامی‌دونی؟» (Do you know?) و «Hero (قهرمان)» را در نوار زندهٔ سری تلویزیونی آمریکایی رقص با ستارگان (Dancing with Stars) خوانده‌است.

زندگی شخصی

او با آنا کورنیکوا تنیسور اهل روسیه دارای روابط عاطفی است، در سال‌های گذشته شایعه‌های زیادی در رابطه با رابطه این دو و ادامه و یا پایان این رابطه در رسانه‌ها مطرح گشته که به گفته آنا کورنیکوا به‌زودی قصد ازدواج با یکدیگر را ندارند و به احتمال زیاد انا باردار است. در این چند وقت هرگاه در این مورد از آنها سئوالی پرسیده می‌شود تکذیب نمی‌کنند و همه‌ی رسانه‌ها منتظرند که این خبر را انا و انریکه رسما منتشر کنند اما به احتمال زیاد آنها می‌خواهند همه را غافلگیر کنند.

 

آلبوم‌ها

  • (۱۹۹۵) Enrique Iglesias (انریکه ایگلسیاس)
  • (۱۹۹۷) Vivir (زیستن)
  • (۱۹۹۸) Cosas del Amor (چیزهایی از عشق)
  • (۱۹۹۹) Enrique (انریکه)
  • (۲۰۰۱) Escape (گریز)
  • (۲۰۰۲) Quizas (شاید)
  • (۲۰۰۳) Seven (۷) (هفت)
  • (۲۰۰۷) Insomniac (بی خواب)
  • (۲۰۰۸) Greatest Hits (بهترین عناوین)
  • (۲۰۱۰) Euphoria (خوشحالی)

انریکه ایگلسیاس
Robin Wong Enrique 013.JPG
اطلاعات هنرمند
زادروز ۸ مه ۱۹۷۵، مادرید
اهل کشور اسپانیایی
سبک‌ها پاپ, لاتین, آر اند بی
کار(ها) خواننده
مدت کار ۱۹۹۵ تا کنون
وب‌گاه www.enriqueiglesias.com

 

نوشته شده در جمعه 23 تير 1391برچسب:,ساعت 10:38 قبل از ظهر توسط Ashkan| |

 

کریس براون (به انگلیسی: Christopher Mourice Brown) (زاده ۵ مه ۱۹۸۹) خواننده آمریکایی است که تاکنون برنده جوایز متعددی در جوایز بت، مسابقه انتخاب نوجوانان، جوایز بیل بورد شده‌است. او در سال ۲۰۰۵ خوانندگی را به عنوان حرفه‌اش برگزید و در همان زمان که ۱۶ ساله بود مدرسه و تحصیل را ترک گفت و به دانشگاه راه نیافت.

او گفته‌است که اگر خواننده نمی‌شد، قطعا بسکتبالیست می‌شد. به گفتهٔ خودش او به خوبی بسکتبال باز می‌کند و خوانندهٔ معروف و محبوبی است، به طوری که بارها برنده جوایز انتخاب نوجوان و انتخاب کودکان شده‌است. او گفته‌است که آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش تنها برای طرفدارانش مناسب است و امکان دارد که در نظر منتقدان به عنوان بهترین‌ها برگزیده نشود. اما همانطور که در فهرست جایزه‌هایش دیده می‌شود، کارهایش نظر بسیاری از منتقدان را نیز جلب کرده‌است.

زندگینامه

دوران کودکی و نوجوانی

براون در شهر کوچک تاپاهانوک در ویرجینیای ایالات متحده آمریکا زاده شد. پدر و مادرش، کلینگتون براون و هاوکینز پس از تولد او دو فرزند دیگر نیز به دنیا آوردند، یک دختر و یک برادر کوچک تر برای کریس به نام مایلز که بارها در ودیو کلیپ‌های کریس حضور یافته و رقصیده‌است. کودکی‌اش را با آثار مایکل جکسون که به گفتهٔ خودش، «بزرگ‌ترین الهام‌گر تمام زندگی‌اش بوده»[۱] گذراند و آرزوی رپر شدن را از سنین کودکی در سر پروراند.[۲] وقتی ۱۲ ساله شد، مادرش با شنیدن صدای او در حال آواز خواندن در اطراف خانه متوجه شد که صدای او عالی است. اما تا سن ۱۶ سالگی که تینا دیویس از استودیوی دف جم او را دید به آن عرصه روی نیاورد.

تینا به او کمک کرد تا با جیو رکوردز همکاری کند و نخستین آلبوم خود را در آن جا بسازد. سرانجام در نوامبر ۲۰۰۵، آلبوم کریس بروان به سی‌دی فروشی‌های سراسر آمریکا برده شد و با فروش بالایی در صدر جدول‌ها قرار گرفت. با این که بیشتر آهنگ‌های او الهام‌گرفته از هیپ هاپ هستند، اما صدای او در واقع آوایی از ریتم و بلوز‌های کلاسیک است، آوایی که باعث شد تینا دیویس آن را بی‌مانند بخواند. او اکنون با دو آلبوم پرفروش و بازی در ۴ فیلم به همراه کلمبوس شرت یکی از معروف‌ترین چهره‌های خوانندگی و جزو محبوب‌ترین خواننده‌ها در آمریکا و سراسر جهان است.

شروع خوانندگی به صورت حرفه‌ای

کریس بروان:۲۰۰۵-۲۰۰۶

او در اواخر سال ۲۰۰۴ مدرسه را رها کرد تا مقدمات آلبوم اش، کریس براون، را فراهم کند. سرانجام در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۵ آلبوم منتشر شد و در لیست دویست آلبوم برتر بیل برد در مقام دوم جای گرفت که موفقیت عظیمی برای اولین آلبوم او بود. باور نکردنی بود که در همان هفتهٔ اول بیش از ۱۵۵۰۰۰ نسخه اش در اولین هفته به فروش رفته بود. ودیو کلیپ حرکتش بده! در ایالات متحده، زلاند نو و استرالیا در مقام اول پرطرفدارترین آهنگ‌ها قرار گرفت. ودیو ی پس از آن، "هی! (متاسفم دوشیزه انم)" نیز دومین آهنگ پرطرفدار کریس در جداول ده آهنگ برتر، و در واقع هفتمین در آمریکا و سیزدهمین در بریتانیا بود.

سومین موزیک ودیو اش، "به من بده"، در مارس ۲۰۰۶ با همراهی لیل وین به بازار عرضه شد. این آهنگ هرچند که به صورت میکس شده با همراهی لیل وین در سی دی‌های فروخته شده نبود، اما بعدها اضافه شد. ای آهنگ از رتبهٔ ۸۰ جداول بیل برد، به سرعت به رتبهٔ ۱۵ صعود کرد. لازم به ذکر است که دستیار کارگردان دومین و سومین کلیپ اش را خود بر عهده داشته‌است. خداحافظی کن، اهنگی که برای فیلم گام بردار ساخته شده بود نیز به صورت کلیپ به نمایش عموم در آمد.

در جون ۲۰۰۶، کریس دی وی دی‌هایی را با عنوان "سیاحت کریس براون" عرضه کرد که قدم به قدم مسافرت او ابتدا به بریتانیا و سپس به ژاپن را نمایش می‌دهد، که البته نماهایی از مراحل آماده شدن او برای اولین مسابقه گرمی اش، و مچنین پشت صحنهٔ کلیپ‌هایش را در خود گنجانده بود.

بی سابقه: ۲۰۰۶-اواسط ۲۰۰۸

پس از به پایان رساندن تابستان اش با نی-یو باون به سرعت دست به کار ساخت آلبوم جدید اش، "بی سابقه" شد که قرار بود در ۲۸ آگوست ۲۰۰۷ منتشر شود، در حالی تاریخ عرضه اش به ۶ نوامبر همان سال تغییر یافت. این آلبوم هم در لیست دویست تایی پرفروش‌های بیل بورد چهارم و در لیست بهترین آهنگ‌های سبک آر اند بی دوم شد. در همان هفتهٔ اول ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رفت، مقداری که ۱۴۰۰۰۰ بیش از انتظارات بود.

اولین ودیو ی این آلبوم دیوار به دیوار لود، که در لیست ۱۰۰ ودیوی برتر بیل بورد ابتدا نود و ششم، سپس هفتاد و نهم و در آخر بیست و دوم شد. "بوس بوس" نیز که دومین ودیو بود، بیش از انتظار گل کرد و در مقام اول جداول بیل بورد قرار گرفت. این آهنگ با همراهی تی-پین ساخته و پرداخته شده بود. ودیوی با تو که در ۴ دسامبر ۲۰۰۷ وارد بازار شد را می‌توان بزرگترین موفق کریس براون تا به آن زمان دانست، زیرا پس از دوم شدن در جدول بیل بورد، در مقام‌های اول یا دوم بسیاری از کشورها مانند: اندونزی، سنگاپور، برزیل، کانادا، فیلیپین، ایالات متحده، قبرس، فرانسه، ایرلند، بریتانیا، مالزی و استرالیا جای گرفت.

بی سابقه"، نسخهٔ "جاوادانه

در تاریخ سوم جون ۲۰۰۸، یک نسخهٔ لوکس از آلبوم بی سابقه با عنوان نسخهٔ جاودانهٔ بی‌سابقه منتشر کرد که در واقع هفت ماه بعد از نسخهٔ اصلی در اختیار عموم قرار گرفته بود. نسخهٔ جدید شامل چندین آهنگ جدید نیز مانند جاودانه می‌شد، که در همان زمان در رتبهٔ سوم صد آهنگ برتر بیل بورد قرار گرفت.

با انتشار این آلبوم، بروان عازم سفری برای کنسرت "تعطیلات بی سابقه" شد، و به مسافرت در سی شهر آمریکایی پرداخت. کنسترش در کنسینانتو، اهیو در تاریخ ششم دسامبر ۲۰۰۷ شروع شد و در هنولولو ی هاوایی پایان یافت. ودیوهایش در همان سوم جون ۲۰۰۸ به عنوان سی دی دوم بی سابقه: نسخهٔ جاودانه منتشر شد.

کریس براون در بت اوارد ۲۰۰۸ برندهٔ جایزهٔ بهترین خوانندهٔ مرد شد. او در این مسابقه شعر باتو و [[به زیر کشاندن تو را اجرا کرد. همراهی سیارا در رقص نیز یکی از عوامل برنده شدن او بود. او همچنین در آلبوم جدید لوکاریس، تئاتر ذهن، با همراهی این خواننده در آهنگ آن دختران چگونه‌اند مشارکت دارد.

در سال ۲۰۰۹ نیز آلبوم جدید او با مشارکت بسیاری از چهره‌های مهروف خوانندگی به بازار عرضه خواهد شد.

کمک به خیریه‌ها

کریس براون در سال ۲۰۰۶، پنجاه هزار دلار از درآمد تور آپ کلوز اند پرسنال را به بیمارستان تحقیقاتی اطفال سنت جود هدیه کرد.

لیست آلبوم‌ها و ودیو هاو فیلم‌های کریس بروان

آلبوم ها

ویدیوها/دی وی دی ها

فیلم ها

کریس براون
زادروز ۵ مهٔ ۱۹۸۹ ‏(۲۳ سال)
ویرجینیا، ایالات متحده
محل زندگی ایالات متحده
ملیت آمریکایی
سال‌های فعالیت ۲۰۰۵ تاکنون
سبک پاپ، آر اند بی، هیپ هاپ
لقب سی. بی.، کریس برتزی
والدین کلینگتون براون و هاوکینز
وبگاه
www.chrisbrownworld.com
صفحه در وب‌گاه IMDb

 

نوشته شده در جمعه 23 تير 1391برچسب:,ساعت 10:37 قبل از ظهر توسط Ashkan| |

کریستینا اگیلرا
Christina Aguilera (2006).jpg
اطلاعات هنرمند
نام اصلی کریستینا ماریا اگیلرا
نام مستعار X-tina
زادروز ۱۸ دسامبر ۱۹۸۰
(سن:۳۱ سال)
جزیره استتن، شهر نیویورک
نیویورک، ایالات متحده
اهل کشور پرچم ایالات متحده آمریکا آمریکایی
کار(ها) خواننده، ترانه سرا و بشر دوست
مدت کار ۱۹۹۲ – اکنون
وب‌گاه www.christinaaguilera.com

کریستینا ماریا اگیلرا (به انگلیسی: Christina María Aguilera) (زاده ۱۸ دسامبر ۱۹۸۰) خواننده و ترانه‌نویس سبک پاپ اهل آمریکا است. او با خواندن آلبوم Christina Aguilera به موفقیت رسید و تاکنون پنج بار برنده جایزه گرمی شده است. در سال ۲۰۰۵ با جردن برتمن ازدواج کرد.

 

زندگی‌نامه

کریستینا در نیویورک به دنیا آمد و پدرش هاوییِر اگیلرا (کشیش ارتش اکوادور) و مادرش شلی فیلدر (پیانیست و ویالونیست متبحر ایرلندی) بودند. او به همراه خواهران و برادرانش در وکس فورد پنسیلوانیا بزرگ شد. از همان کودکی آرزو داشت که روزی خواننده شود و از همان دوران هنرمندانی مانند مدونا، ویتنی هوستون، ماریا کری، الا فیتزجرالد، جودی گارلند و اتا جیمز را مورد احترام قرار می‌داد.

دوران کار او به عنوان یک خواننده با اجرا در شوهای مدرسه‌ای که در آن درس می خواند، آغاز شد. او از صدای زیبایش همواره به عنوان یک عامل موثر و قوی استفاده می‌کرد.

در سن ۱۲ سالگی، کریستینا در شوی The Mickey Mouse club حضوری موفق داشت که در آن در کنار بریتنی اسپیرز، کری راسل و جاستین تیمبرلیک ظاهر شدند.

پس از حضور ۲ ساله اش در یک کلوپ، کریستینا در سال ۱۹۹۸ به ژاپن سفر کرد، جایی که ترانه‌ای همراه با کیزو ناکانیشی اجرا کرد و سپس به بازدید و گردش در ژاپن پرداخت.

به این ترتیب کریستینا تبدیل به یک ستاره شد. اینها همه وقتی آغاز شدند که او ترانه‌ای را برای شرکت دیسنی به نام مولان فرستاد و برای کار دعوت شد. تمام استودیوها تقاضای شنیدن آن را داشتند. او به همراه ویتنی هوستون ترانه I wanna Run to you را خوانده بودند و به این ترتیب مسئولان اجرایی استودیوی مذکور دریافتند که بهترین و وسیعترین صدایی را که به دنبالش بودند، یافته اند. ۲ روز بعد کریستینا مسئول ضبط Reflection برای مولان شد و همان هفته یک قرار داد کار با RCA امضا کرد. این ترانه محبوب جوانان آن دوره شده و نامزد جایزه گوی طلایی برای بهترین آهنگ ساخته شده برای کارتون شد.

اولین آلبوم به نام خودش بود و در ۲۴ اوت سال ۱۹۹۹ تولید شد و بیش از ۲۵۰ هزار کپی در عرض یک هفته از آغاز پخش آن فروش کرد.

آلبوم کریستینا اگیلرا جایزه‌هایی هم از طرف منتقدین و هم از طرف طرفداران دریافت کرد.

دیسکوگرافی

آلبوم‌های استودیویی

سال جلد آلبوم وضعیت در جدول رده‌بندی
AGUILERA&sql=11:0xdyyl61xpvb~T5 آمریکا انگلیس AGUILERA&sql=11:0xdyyl61xpvb~T5 کانادا استرالیا نیوزلند آلمان اتریش سوئد
۱۹۹۹
Christina Aguilera - Christina Aguilera.jpg
Christina Aguilera (کریستینا اگیلرا) ۱ ۱۴ ۱ ۲۱ ۵ ۱۳ ۱۵ ۵
۲۰۰۲
Christina Aguilera - Stripped.jpg
Stripped (برهنه) ۲ ۲ ۳ ۷ ۵ ۶ ۱۰ ۹
۲۰۰۶
Backtobasicsofficialcover.jpg
Back to Basics (بازگشت به اصول)                

سایر آلبوم‌ها

سال جلد آلبوم وضعیت در جدول رده‌بندی
AGUILERA&sql=11:۰xdyyl61xpvb~T5 آمریکا سوئیس مکزیک آرژانتین چین اسپانیا
۲۰۰۰
Christina Aguilera - Mi Reflejo.jpg
Mi Reflejo (بازتاب)
  • آلبوم اسپانیایی
۲۷ ۵۴ ۱ ۱ ۱ ۳
۲۰۰۰
Christina Aguilera - My Kind of Christmas.jpg
My Kind of Christmas (کریسمس به شیوهٔ من)
  • آلبوم کریسمس
۲۸   ۶۵      
۲۰۰۱
Album Just Be Free (Import).jpg
Just Be Free (راحت باش)
  • آلبوم غیر رسمی
۷۱          

تک‌آهنگ‌ها

سال جلد آلبوم وضعیت در جدول رده‌بندی
آمریکا انگلیس کانادا استرالیا آلمان
۱۹۹۸ "Reflection" (بازتاب) Christina Aguilera (کریستینا اگیلرا) and Mulan (مولان) ۱۶        
۱۹۹۹ "Genie in a Bottle" (جن در بطری) Christina Aguilera (کریستینا اگیلرا) ۱ ۱ ۱ ۲ ۲
۱۹۹۹ "The Christmas Song" (ترانه کریسمس) My Kind of Christmas (کریسمس به شیوهٔ من) ۱۸        
۱۹۹۹ "What a Girl Wants" (چیزی که یه دختر می‌خواد) Christina Aguilera (کریستینا اگیلرا) ۱ ۳ ۱ ۵ ۱۸
۲۰۰۰ "I Turn to You" (به تو روی می‌آورم) Christina Aguilera (کریستینا اگیلرا) ۳ ۱۹ ۱۰ ۴۰ ۶۵
۲۰۰۰ "Come on Over Baby" (پاشو بیا عزیزم) Christina Aguilera (کریستینا اگیلرا) ۱ ۸ ۱۴ ۹ ۲۸
۲۰۰۱ "Nobody Wants to Be Lonely" (هیشکی نمی‌خواد تنها باشه) Sound Loaded (صدای پُر) ۱۳ ۴ ۴ ۸ ۵
۲۰۰۱ "What's Going On?" (چه خبره؟) -   ۶      
۲۰۰۱ "Lady Marmalade" (خانم مارمالاد) Moulin Rouge! Soundtrack (موسیقی فیلم مولن روژ) ۱ ۱ ۱۸ ۱ ۱
۲۰۰۲ "Dirrty" (کثثیف) Stripped (برهنه) ۴۸ ۱ ۵ ۴ ۴
۲۰۰۲ "Beautiful" (زیبا) Stripped (برهنه) ۲ ۱ ۱ ۱ ۴
۲۰۰۳ "Fighter" (جنگجو) Stripped (برهنه) ۲۰ ۳ ۳ ۵ ۱۳
۲۰۰۳ "Can't Hold Us Down" (نمی‌توانید ما را پایین نگه دارید) Stripped (برهنه) ۱۲ ۶ ۲۰ ۵ ۹
۲۰۰۳ "The Voice Within" (آوای درون ) Stripped (برهنه) ۳۳ ۹ ۱۰ ۸ ۱۳
۲۰۰۴ "Car Wash" (کارواش) Shark Tale Soundtrack (موسیقی فیلم داستان کوسه) ۶۳ ۴   ۲ ۶
۲۰۰۴ "Tilt Ya Head Back" (سرتو برگردون) Sweat (عرق) ۵۸ ۵ ۲۷ ۵ ۲۷
۲۰۰۶ "Ain't No Other Man" (مرد دیگه‌ای در کار نیست) Back to Basics (بازگشت به اصول) ۶ ۱۸ ۴      
۲۰۰۶ "Tell Me" (به من بگو) Press Play (بازی فشار)  

 

 

نوشته شده در جمعه 23 تير 1391برچسب:,ساعت 10:32 قبل از ظهر توسط Ashkan| |

 

بیوگرافی جاستین بیبر (Justin Bieber)HeartHeartCool

نام:Justin Drew Bieber
متولد 1 مارچ 1994 (3 اسفند 1373 )
قد: 164
رنگ چشم: قهوه ای
سرگرمی ها: فوتبال بسکتبال اسکیت گلف! (بچه ورزشکاره!!!)
رنگ مورد علاقه: آبی و بنفش
ساز مورد علاقه: گیتار و پیانو
عدد مورد علاقه:6!
خواننده های مورد علاقه: کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و ...
برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه: امریکن آیدول (AMERICAN iDOL) همین برنامه ایه که قراره من برم شرکت کنم برنده شم Big Grin
اسم مامانش پتی PATTY اسم باباش جرمی Jeremy Bieber که وقتی جاستین خیلی کوچیک بوده طلاق گرفتن! نا خواهری: جازمین نابرادری:جکسون
اسم دوستای صمیمیش: رایان و کریستین
اسم سگش: سمی sammy
غذای مورد علاقه: ماکارونی و از چیزای شیرین هم خوشش میاد
شکلات مورد علاقه: مارس Mars
نوشیدنی مورد علاقه: آب پرتغال
از سبزیجات خوشش میاد!
دانش آموز ممتاز و درس ادبیات انگلیسیس هم از همه ی درساش بهتره!
جاستین به چشم ها و لبخند یک دختر توجه میکنه و از دخترایی که شوخ طبع اند خوشش میاد!
از بستنی کاکائویی خوشش نمیاد!!!!!!!!!
وقتی 13 سالش بود توی مراسم رقص مدرسشون اولین بوسشو کرد! Big Grin (توی آمریکا در ماه های سپتمبر و اکتبر یه مراسم رقصی هست که البته فقط برای راهنمایی ها و دبیرستانیاس ابتدائیا ندارن که تو این مراسم باید لباس مجلسی بپوشن و با date شون برقصننننننننن! wow اونا جشن دارن مام داریم!)
میتونه طبل و شیپور و گیتار و پیانو بزنه!! (خجالت بکشیم!)
دست چپه!
حالا این که چطوری خواننده شد خیلی جالبه! Smile

جاستین کلا" به آواز و خوانندگی و اینا علاقه ی زیادی داشت وتوی یه مسابقه ی خوانندگی محلی خودشون شرکت کرده بودو مامانش هم از خوندنش فیلم میگرفت و میزاش یوتوب! بیشترم آهنگای آشر و کریس براون اینارو میخوند! تا اینکه مامانش دید خیلی بیننده هایه ویدئو هاش زیاد شده پس بزام ویدئو گرفت و گذاشت تو یوتوب تا اینکه اسکوتر براون Scooter braun کشفش کردو رفت به usher معرفیش کرد.آشر هم خوندنشو دید خوشش اومد و بردش لس آنجلس تا برای مدیر یکی از شرکت هایی که خواننده ها باهاشون قرار داد بستن =Island def Jam (مثله hollywood record deals و اینا میدونین که چی میگم؟) و این اتفاقات 7 ماه بیشتر طول نکشید و جاستین به رویاهای خود دست یافت!!!! ( راستی جاستین توی استانفورد-اونتاریو ی کانادا زندگی میکرده که الان آتلانتا هستن توی آمریکا) اصلا فکر نمیکرده این اتفاقات واقعا میفته و همینجوری دوروبره خونش و آهنگ میخونده واسه خودش!

جاستین میگه که:
اولین بار که اسکوتر اومد دنبال من که بریم آتلانتا (13 سالش بوده)و منو ببره پیش آشر. آشر داشت ماشینشو پارک میکرد. و اولین بارم بود که یه سفر خارج از کشور میکردم! منم که آشر دیدم بهش گفتم: سلام آشر من عاشق آهنگاتم میخوای یکیشونو برات بخونم؟؟ آشر گفت: نه رفیق کوچولو بیا تو بیرون سرده! ( هاهاها! ضایه شدهه Big Grin (
Hey Usher, I love your songs, do you want me to sing you one?' He was like, No little buddy, just come inside, it's cold out
الان هم جاستین و آشر باهم دوستنو جاستین میگه من همیشه اذیتش میکنم میگم یادته روز اول چطوری منو ضایه کردی!
اویان آهنگش One time بوده بعدشم First dance بعشدم down to earth و bigger

جاستین میگه من میخوام به همه بگم که شما میتونی هررر کاریو بکنین اگه ذهنتون بزارید براش ( توهمو تصور باورو میگه Smile ما اصلا خانواده ی پولداری نبودیم و من خیلی معمولی بزرگ شدم . من چیزهایی رو که بقیه ی بچه ها داشتنو نداشتم ( آخی دلم سوخت) و فکر کنم باعث شده که الان انسان قوی تری باشم! و میخوام برم کالج و شخص بهتری بشم!
I'm looking forward to influencing others in a positive way," says Justin. "My message is you can do anything if you just put your mind to it. I grew up below the poverty line; I didn't have as much as other people did. I think it made me stronger as a person it built my character. Now I have a 4.0 grade point average and I want to go to college and just become a better person."

"I think older people can appreciate my music because I really show my heart when I sing, and it's not corny," he says. "I think I can grow as an artist and my fans will grow with me

از بیانسه و ریحانا خیلی خوشش میاد! مخصوصا بیانسه! که میگه خیلی هاته و آرزوی خوندن یه آهنگ دو نفری رو باهاش داره!

 

عکس هایی هم از اون  عکس گذاشتم enjoy

نوشته شده در چهار شنبه 14 تير 1386برچسب:بیوگرافی جاستین بیبر,جاستین بیبر,biografhy justin beiber,ساعت 1:9 قبل از ظهر توسط نادر| |

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا (به انگلیسی: Stefani Joanne Angelina Germanotta) (زاده ۲۸ مارس ۱۹۸۶) که با نام لیدی گاگا (به انگلیسی: Lady Gaga) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز آمریکایی است. وی نام مستعار خود را از ترانه معروف گروه کویین به نام Radio Ga Ga الهام گرفته‌است.[۱] مجلهٔ تایم، لیدی گاگا را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ ذکر کرده‌است.[۲] مجلهٔ فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد.[۳] این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ رتبهٔ ۷ همین مجله را در اختیار داشت.[۴]

لیدی گاگا تحت تاثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.[۵]

لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۵ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تونز را شکست. تخمین زده می‌شود که لیدی گاگا تا اکتبر سال ۲۰۱۱ توانسته ۲۳ میلیون آلبوم و ۶۴ میلیون تک‌آهنگ در سطح جهان به فروش برساند[۶] و به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان تبدیل شود.

لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اولین انسانی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت.[۷] او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک 51,607,630 و در توییتر 733'171'25 میلیون طرفدار دارد. ویدیوهای رسمی او عبارتند از: Bad Romance , Alejandro , Beautiful Dirty Rich , Born This Way , Eh Eh Nothing Else I Can Say , Judas , Love Game , Marry The Night , Paparazzi , Poker Face , The Edge Of Glory , You And I , Telephone , Just Dance , Chillin

فعالیت‌ها

او در ۲۸ مارس ۱۹۸۶ در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. گاگا در سن ۱۳ سالگی نخستین آهنگ خود را ساخت او در سال ۲۰۰۳ کار خود را با اجرای موسیقی راک در بخش‌های جنوبی نیویورک آغاز کرد و در اوت ۲۰۰۸ نخستین آلبوم استودیویی‌اش با نام شهرت (Fame) را به بازار عرضه کرد. این آلبوم در جداول موسیقی کشورهای بریتانیا، کانادا، آلمان، سوئیس، استرالیا و ایرلند شماره یک (نامبر وان) شد. فروش جهانی این آلبوم تا به امروز ۱۴ میلیون نسخه می‌باشد.

گاگا حرفه ترانه‌سراییش را با همکاری با هنرمندانی همانند بریتنی اسپیرز، فرگی، پوسی‌کت دالز و ایکان آغاز کرد. پس از آن که ایکان متوجه استعداد زیاد خوانندگی او شد او را به عنوان خواننده وارد عرصه موسیقی کرد.

گاگا در سال ۲۰۰۸ آلبوم شهرت را روانهٔ بازار کرد. او گفت که این آلبوم دربارهٔ این است که چگونه هرکسی می‌تواند احساس شهرت کند.

آلبوم جدید لیدی گاگا به نام این گونه زاده شده‌ام اوایل سال ۲۰۱۱ عرضه شد. وی به صراحت اعلام کرده‌است که دوجنس‌گرا است و در گذشته با زنان رابطه جنسی داشته‌است. او همچنین یکی از طرفداران سرسخت حقوق همجنس‌گرایان می‌باشد و در برخی از ترانه‌های خود همچون «این گونه زاده شده‌ام» و «آلهاندرو» دربارهٔ این مطلب سخن گفته‌است.[۸] لیدی گاگا در سپتامبر ۲۰۱۱ رسماً حمایت خود را از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات دوره بعدی اعلام کرد.[۹]

جوایز

لیدی گاگا در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی در ۲۸ آگوست ۲۰۱۱. او برندهٔ ۲ جایزه شد.

در مراسم اهدای جایزه بریت در سال ۲۰۱۰، جایزهٔ «بهترین آلبوم بین‌المللی» برای آلبوم شهرت، «بهترین خواننده در سطح بین‌المللی» و «بهترین نوآوری در اجرا در سطح بین‌المللی» به لیدی گاگا اهدا شد.[۱۰] او در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۱۰ در لس آنجلس هشت جایزه، از جمله جایزهٔ «بهترین موزیک ویدئوی سال» را به دست آورد.[۱۱]

رکوردهای جهانی گینس

لیدی گاگا تا به امروز در کتاب گینس ۴ رکورد به ثبت رسانده است که مهم‌ترین آن عبارت است از «جستوجو شده‌ترین زن در اینترنت» که نام او را در کنار نام مایکل جکسون برای «جستوجو شده‌ترین مرد در اینترنت» قرار داده است.[۱۲][۱۳]

سال اثر نامزد شده جایزه نتیجه
۲۰۱۰ لیدی گاگا بیشترین ماندگاری در جدول‌های موسیقی انگلستان برنده
لیدی گاگا جستوجو شده‌ترین زن در اینترنت برنده
۲۰۱۱ لیدی گاگا پرطرفدارترین انسان در وب‌گاه توییتر برنده
«چهره بی‌حالت» بیشترین ماندگاری در جدول برترین ترانه‌های دیجیتالی آمریکا (۸۳ هفته ماندگاری) برنده

آلبوم‌ها

لیدی گاگا
لیدی گاگا در حال اجرا در تور رقص هیولا مارس 2011
لیدی گاگا در حال اجرا در تور رقص هیولا مارس 2011
اطلاعات هنرمند
نام اصلی استفای جوآن آنجلینا جرمانوتا
زادروز ۲۸ مارس ۱۹۸۶ ‏(۲۶ سال)
یانکرز، نیویورک
سبک‌ها پاپ، دنس
کار(ها) خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده، تهیه کننده، تاجر
مدت کار ۲۰۰۵ – اکنون
ناشر(ها) استریم‌لاین، کن لایو، اینتراسکوپ
وب‌گاه ladygaga.com

نوشته شده در شنبه 10 تير 1391برچسب:,ساعت 10:41 قبل از ظهر توسط Ashkan| |

مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone Ritchie)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ اوت سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است. مدونا برندهٔ جایزهٔ گولدن گلوب برای بازی در فیلم (Evita)است .[۱] بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» تاکنون 300 میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته‌است [۲] و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروشترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده‌است [۳] رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند معرفی کرده‌است.[۴] مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را درسال ۱۹۸۳ ارائه داد.او در سن ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت.[۵] در سال 2010 ثروت وی بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده شده.[۶]

مشخصات و زندگینامه

مدونا دختر سیلویو چی‌کونه می باشد. نام وی برگرفته از نام مادرش است که آن هم مدونا است. خواهران و برادران او عبارت اند از مارتین، آنتونی، کریستوفر، پائولا، ملینا و هنری. مدونا دارای دو فرزند می باشد. وی در دانشگاه میشیگان تحصیل کرده است و هم اکنون در سبک های کلاب، دنس، راک و پاپ فعالیت می کند.

دوست پسر مدونا

مدونا پس از ۸ سال زندگی با کارگردان انگلیسی گاى ريچى از او طلاق گرفت و پس از آن با ابراهیم زیبات دوست شد. ابراهیم پسر مسلمان الجزایری بود که مدونا به دلیل دین اسلامش از او جدا شد.[۷] [۸] [۹] [۱۰]

بخشی از فیلم‌ها

مدونا بر روی جلد مجله پلی‌بوی - سپتامبر ۱۹۸۵

 

  • ۱۹۸۵ : Vision Quest
  • ۱۹۸۵ : ناامیدانه در جست و جوی سوزان Desperately Seeking Susan
  • ۱۹۸۵ : یک قربانی مسلم A Certain Sacrifice
  • ۱۹۸۶ : خبرخوش شانگهای Shanghai Surprise
  • ۱۹۸۷ : این دختر کیست؟ Who's That Girl?
  • ۱۹۸۹ : سگ شکاری برادوی Bloodhounds of Broadway
  • ۱۹۹۰ : دیک تریسی Dick Tracy
  • ۱۹۹۱ : راستی یا شهامت (با مدونا در تختخواب) Truth or Dare (In Bed with Madonna)
  • ۱۹۹۲ : سایه‌ها و مه Shadows and Fog
  • ۱۹۹۲ : پیمان شخصی آنها A League of Their Own
  • ۱۹۹۳ : شهادت بدن Body of Evidence
  • ۱۹۹۳ : بازی خطرناک Dangerous Game
  • ۱۹۹۵ : غمی در چهره Blue in the Face
  • ۱۹۹۵ : چهار اتاق Four Rooms
  • ۱۹۹۶ : ۶ دختر ۶ Girl
  • ۱۹۹۶ : اویتا Evita
  • ۲۰۰۰ : بهترین کار بعدی The Next Best Thing
  • ۲۰۰۲ : دور افتاده Swept Away
  • ۲۰۰۲ : مرگ در روز دیگر Die Another Day
  • ۲۰۰۶ : می‌خواهم رازی به تو بگویم I'm Going to Tell You a Secret
  • ۲۰۰۸ : من هستم چون ما هستیم I Am Because We Are

آلبوم‌ها

  • مدونا (۱۹۸۳)
  • مثل یک پاکدامن (۱۹۸۴)
  • آبی حقیقی (۱۹۸۶)
  • مثل یک نیایش (۱۹۸۹)
  • اروتیکا (۱۹۹۲)
  • داستان‌های زمان خواب (۱۹۹۴)
  • پرتوی نور (۱۹۹۸)
  • موزیک (۲۰۰۰)
  • زندگی آمریکایی (۲۰۰۳)
  • اعترافاتی روی جایگاه رقص ‏(۲۰۰۵)
  • آب نبات سفت (۲۰۰۸)
مدونا
Madonna
Madonna 3 by David Shankbone-2.jpg
اطلاعات هنرمند
نام اصلی مدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه
Madonna Louise Ciccone
نام مستعار مدج
زادروز ۱۶ اوت ۱۹۵۸ (سن:۵۳ سال)
۲۵ مرداد ۱۳۳۷
بی سیتی، ایالت میشیگان
اهل کشور آمریکایی
سبک‌ها پاپ، راک و دنس
کار(ها) خواننده، بازیگر، رقاص، تهیه کننده موسیقی، بازیگر، تهیه کننده فیلم، کارگردان و طراح مد
مدت کار ۱۹۸۲ تا کنون
ناشر(ها) Interscope, Live Nation, Maverick, Sire, Warner Bros.
وب‌گاه madonna.com

نوشته شده در شنبه 10 تير 1391برچسب:,ساعت 10:39 قبل از ظهر توسط Ashkan| |

شَکیرا ایزابل مبارک ریپل (به انگلیسی: Shakira Isabel Mebarak Ripoll) (متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷) خواننده پاپ و پاپ راک اهل کلمبیا است. نام او (Shakira) گرچه «شکیرا» تلفظ می‌شود، همان نام عربی «شاکره» (به معنای دختر شکرگزار) است [۱]. در منابع غربی «شاکره/شکیرا» را «زن پرفضیلت» معنی کرده‌اند.

تبار مادر وی به کلمبیا و تبار پدرش به لبنان بر می‌گردد. زبان مادری او اسپانیایی است اما به زبان‌های انگلیسی، عربی، ایتالیایی، پرتغالی وفرانسه هم آواز خوانده‌است. او به پنج زبان آشنایی دارد. [۲]

شکیرا در بین هشت خواهر و برادرش از همه کوچک‌تر است. اصلیت عربی باعث علاقه او به شعرهای عربی و انس‌گرفتن و خواندن به این سبک شد.[نیازمند منبع] او که اعلام کرده به ریشه‌های عربی خود افتخار می‌کند، رقص شکم را از ۱۰ سالگی از مادربزرگ لبنانی الاصلش یاد گرفته‌است.[۱]

او خوانندگی را از سن هشت سالگی شروع کرد و در سیزده سالگی با شرکت سونی در کلمبیا قرار دادی بست. در سال ۲۰۰۱ شایعهٔ نامزدی او و پسر رییس جمهور آرژانتین منتشر شد.[۲] همچنین حضور رافائل نادال در ویدیوکلیپ شکیرا به نام «[۳] در سال ۲۰۰۹ موجب شد تا نشریات عامه پسند خبر علاقه‌ی بین این دو را منتشر کنند[۴]. خبری که با تکذیب هر دو طرف مواجه شد.[نیازمند منبع] وی همچنین در سال‌های ۲۰۰۶ و۲۰۱۰ ترانه رسمی جام جهانی فوتبال را در آلمان و آفریقای جنوبی به انگلیسی و اسپانیایی اجرا کرده‌است همچنین در جشن قهرمانی اسپانیا در مادرید کنسرت برگزار نمود . وی همچنین مدتی مدل تبلیغاتی شرکت‌های معتبری چون نوکیا/ پپسی /و.... بوده‌است. وی هم اکنون نامزد جرارد پیکه می باشد که آن را از طریق تویتر تایید کرده است.[۵]

آلبوم‌ها

  • ۱۹۹۱: Magia (اعجاز)
  • ۱۹۹۳: Peligro (خطر)
  • ۱۹۹۵: Pies Descalzos (پابرهنه)
  • ۱۹۹۷: The Remixes (بازآمیزی‌ها)
  • ۱۹۹۸: ¿Dónde Están Los Ladrones? (دزدها کجایند؟)
  • ۲۰۰۰: MTV Unplugged (با ساز غیربرقی در ام‌تی‌وی)
  • ۲۰۰۱: Laundry Service (سرویس رختشویی)
  • ۲۰۰۱: Servicio de Lavanderia (سرویس رختشویی)
  • ۲۰۰۲: Laundry Service: Washed & Dried (سرویس رختشویی، شسته و خشک‌شده)
  • ۲۰۰۲: Grandes Exitos (برترین آهنگ‌ها)
  • ۲۰۰۴: Live & Off the Record (پخش زنده و خارج از برنامه)
  • ۲۰۰۵: Fijación Oral Vol. ۱ (اشتهای دهانی جلد ۱)
  • ۲۰۰۵: Oral Fixation Vol. ۲ (اشتهای دهانی جلد ۲)
  • ۲۰۰۹: She Wolf (ماده گرگ)
  • ۲۰۱۰: Sale El Sol (خورشید در می‌آید)

فعالیت‌ها

شکیرا یکی از نمایندگان رسمی باشگاه فوتبال بارسلونا برای طرح‌های خیریه این باشگاه است. باشگاه بارسلونا و بنیاد دسکالزوس توافق نامه ایی را برای اجرای پروژه "توسعه فوتبال برای جوانان و زندگی سالم" در شهر‌های آمریکا و کلمبیا امضا کردند. شکیرا یکی از نمایندگان اصلی باشگاه بارسلونا برای اجرای این پروژه خیریه در کشور زادگاهش کلمبیا و آمریکاست.

شکیرا
Shakira NRJ Music Awards 2012.jpg
اطلاعات هنرمند
نام اصلی شکیرا ایزابل مبارک ریپل
زادروز ۲ فوریهٔ ۱۹۷۷ ‏(۳۵ سال)
اهل کشور کلمبیا
سبک‌ها ، پاپ، الکترونیک،
ساز(ها) آواز، گیتار، هارمونیکا، درامز، پرکاشن
مدت کار ۱۹۹۰-اکنون
آلبوم سرشناس sale el sol
ناشر(ها) Sony Music Latin, Epic, Live Nation
وب‌گاه shakira.com

نوشته شده در شنبه 10 تير 1391برچسب:,ساعت 10:37 قبل از ظهر توسط Ashkan| |

کریستوفرکیت ایروین (به انگلیسی: CHRISTOPHER KEITH IRVIN) متولد ۹ نوامبر ۱۹۷۰ میلادی در نیویورک یک کشتی کج کار بزرگ و خوانندهٔ موفق گروه فازی الگو:Fozzy می‌باشد.البته او در عرصه های دیگر مانند نویسندگی مجریگری وگویندگی رادیو هم حضور داشته است.او در کمپانی WWE بانام مستعار کریس جریکو کشتی می‌گیرد و یکی از بزرگان ۱دهه گذشته این کمپانیست.از جمله افتخارات او میتوان اشاره به این داشت که او اولین قهرمان بی رقیب (Undisputed) به شمار میرود زمانی که در در ونجنس 2001(vengeance) راک و اسـُتن کلد استیو آستین را شکست داد و هر دو قهرمانی جهان را بدست آورد. او توانسته است درمدت حضور خود در کمپانی 6 بار قهرمانی جهان و همینطور رکورد 9 بار قهرمانی بین قاره ای را بدست آورد.او همچنین به همراه کسانی مانند ادج, کریستین وکریس بنوا کمربند های تگ تیم را صاحب شده است.او درکل صاحب 30 قهرمانی شده که اگر کمربند قهرمانی آمریکا به آنها اضافه شود تنها کشتی گیر مذکری خواهد بود که در دهه اخیر تمامی کمربند های ممکن را بدست آورده است. سرانجام در روز 2 ژانویه سال 2012 میلادی او رسما به حرفه کشتی بازگشت و برای بار سوم وارد کمپانی wwe شد.

حرفه کشتی

سال های آغازین (1996-1990)

کریس در سن نوزده سالگی به مدرسه کشتی برادران هارت رفت و در روز اول با لنس استورم آشنا شد.2 ماه بعد آماده بود تا در نمایش های آزاد شرکت کند و اولین بازی خود را در 2 اکتبر 1990 با یک مساوی در برابر استورم آغاز کرد, سپس به همراه او تگ تیم تشکیل داد.او در همان زمان نام جریکو را از آلبوم گروه هالووین به نام "والز آو جریکو" یا "Walls of Jericho" برای خود انتخاب کرد.در آن زمان او برای پیشرفت خود به همراه استورم و همینطور آدام کُپلند "ادج", جیسون رِسو "کریستیَن" و ریکی گرین "راینو" همسفر شد.پس از آن جریکو به همراه استورم به ژاپن رفت و در آنجا دوست دیگری به نام تری فوجی که او هم از شاگردان استو هارت بود پیدا کرد.

در زمستان سال 92 به مکزیک رفت و با نام های لئون دِ اُرُ و کروزان دِ لئون کشتی گرفت و برای کمپانی های کوچک از جمله CMLL کار کرد.به گفته خود او این تجربه ای خوب برای او در کار کردن میان مردم بود.او همینطور به مدت 6 هفته آلمان رفت,خود او آن 6 هفته را تحصیل شباهت میدهد:"هر شب یک مکان یک گروه تماشاگر...و این مثل تحصیل کردن بود و به خاطر تغییراتی که هر بار باید تو بازی ها به وجود میاوردیم,خیلی تجربه به دست آوردم".پس از آن او دوباره مدتی به ژاپن رفت و اولین قهرمانی تگ تیم خود را بدست آورد. در سال 1994 او دوباره به دوست خود استورم در گروهی به نام جویندگان در ایالت تنسی آمریکا هیجان ملحق شد و تا سال 95 به کار خود در کنار او ادامه داد.او باری دیگر به ژاپن رفت و باری دیگر آنجا کار کرد,ولی این بار به ژاپن رفتم باعث پیشرفت او شد.

حضور در "ای سی دبلیو" (1996)

در سال 1996 با تشکر از توصیه هایی که کریس بنوا و پری ساترن به پائول هیمن کردند, و پس از این که میک فولی ویدئو مبارزه جریکو با اولتیمو دراگون که خود دیده بود را به پائول هیمن داد, جریکو کار در ای سی دبلیو یا همان ECW را آغاز کرد و در آن مدت دو بار قهرمانی تلوزیونی ای سی دبلیو را برد.در آن مدت او با امسال سابو, راب ون دام, تَز و کاتوس جک یا همان میک فولی کشتی گرفت.در همان زمان بود که او توجه کمپانی بزرگ کشتی به نام WCW را به خود جلب کرد.به گفته خود او پائول هیمن فقط 2 ثانیه بعد از ملاقات با او پیشنهاد کار در WCW را به جریکو داد.

دوران "دبلیو سی دبلیو"

قهرمانی سبک وزن (1998 -1996)

در 26 آگوست سال 1996 جریکو برای اولین بار در WCW حضور پیدا کرد و در 15 سپتامبر اولین حضور خود در پی-پر-ویو را در مبارزه ای در برابر کریس بنوا تجربه کرد.در ژانویه سال 1997 کمپانی ای سی دبلیو با یک کمپانی نو پای ژاپن قرار داد بست و در نتیجه جریکو بار دیگر راهی ژاپن شد و شخصیت سوپر لیگر را که ماسک داشت برای خود آغاز کرد, ولی همایتی از شخصیت او نشد و او ماسک را کنار گذاشت و 6 ماه در ژاپن کشتی گرفت.پس از 6 ماه به کمپانی اصلی خود بازگشت و در 28 ژوئن "سیکس" را شکست داد و اولین قهرمانی سبک وزن خود را صاحب شد.او بار دیگر در 12 آگوست سال 1997 با شکست دادن الکس رایت قهرمانی سبک وزن را ازآن خود کرد.

جریکو کار خود را در WCW به عنوان یک شخصیت منفور یا HEEL شروع کرد, مدت زیادی طول نکشید تا جریکو برای بار سوم این قهرمانی را با یک پیروزی در برابر ری میستریو در پی پر ویو "سولد آوت" بدست آورد بعد ار این که اورا مجبور به تسلیم شدن در برابر حرکت معروف خود "لاین تیمر" که بعدا به "والز آو جریکو" معروف شد کرد.بعد از بازی جریکو به میستریو حمله کرد و به زانوی او با یک جعبه ابزار آسیب زد و میستریو را به حالت داستانی 6 ماه از کشتی دور کرد.بعد از آن جریکو مدت کوتاهی به رقابت با یوونتد گورِرا پرداخت.در این مدت گوررا دفعات بیشمار جریکو را دعوت به مبارزه بر سر قهرمانی او کرد ولی جریکو پیشنهاد او را رد میکرد.نهایتا او را در "سوپر براول 7 " در یک بازی ماسک در برابر قهرمانی شکست داد و برای همیشه ماسک را از او گرفت.بعد از آن جریکو به یک کلکسیونر شبیه شد و از هر کدام از حریفان خود وسیله ای میگرفت, مانند هدبند دیسکو اینفرنو.

حضوردر دبلیو دبلیو اف و ای (2005-1999)

کریس جریکو بعد از مدت کوتاهی کار در یک کمپانی ژاپنی درسال 1999به کمپانی wwf پیوست و لقب y2j را برای خود انتخاب کرد وی در ابتدا با راک درگیر شد وی در آرماگدون 2000 موفق به شکست کین در یک مسابقه لست من استندینگ شد شد از مهمترین افتخارات وی میتوان به کسب هر دو کمربند در ونجنس 2001 اشاره کرد که در این شب کریس راک و استون کلد را شکست داد و در نو وی اوت 2002 از قهرمانی خود برابر استیو استین دفاع کرد اما تایتلهای خود را در رسومنیا 18 به تریپل اچ باخت بعد از این جریکو وارد درگیری با شان مایکلز شد در رویال رامبل زمانی که مایکلز به عنوان نفر اول وارد شد و بعد از او جریکو از پشت وارد شد و با صندلی شان را زد و او را حذف کرد و در اواسط مبارزه شان مایکلز دخالت کرد و جریکو حذف شد تا نهایتن این دو درسال 2003 و در رسومنیا 19 در مقابل هم قرار گرفتند که جریکو شکست خورد و بعد از مسابقه با مایکلز دست داد این آغازی بود بر فیس شدن جریکو بودجریکو مدتی نیز با کریسچن درگیر بود این دو در رسومنیا 20 به مصاف هم رفتند که کریس شکست خورد امادر ماه بعد یعنی در پی پی وی بکلش کریس انتقام خود را از وی گرفت از مهمترین درگیریهای وی میتوان به بازی با جان سینا اشاره کرد در سال 2005 این دو به مصاف هم رفتند که بازنده باید کمپانی را ترک میکرد که جریکو شکست خورد و از کمپانی خارج شد.

بازگشت به کمپانی و قهرمانی (2008-2007)

کریس جریکو بعد از دو سال و نیم غیبت در سال 2007 و در پی پی وی سایبر ساندی به مسابقات بازگشت و با رندی اورتن درگیر شد تا بتواند تایتل قهرمانی wwe را ازآن خود کند این دو در پی پی وی آرماگدون به مصاف هم رفتند و جریکو در حالی که در آستانه پیروزی قرار داشت با دخالت جی بی ال با دیسکولوفایل پیروز شد اما کمربند نزد اورتن باقی ماند بعد از این این دو در رویال رامبل 2008 به مصاف هم رفتند که جریکو در آن مسابقه با صندلی ضربه ای به جی بی ال زد و جی بی ال با دیسکولوفایل پیروز مسابقه شد جریکو پس از درگیری با جی بی ال به سراغ جف هاردی رفت و موفق شد با شکست هاردی قهرمان کمربند اینترکتنتینتال شود جریکو سپس بعد از مدتی تایتل خود را در پی پی وی نایت اف چمپیونز به کوفی کینگستون باخت سپس جریکو در پی پی وی آنفورگین توانست قهرمان سنگین وزن جهان شود اما در ماه بعد تایتل خود را به باتیستا در پی پی وی سایبر ساندی باخت ولی در راء شب بعد در یک مسابقه استیل کیج مچ موفق شد کمربند را از باتیستا پس بگیرد اما در ماه بعد و در پی پی وی سوروایر سریز تایتل را به سینا باخت ودر پی پی وی آرماگدون هم در پس گرفتن تایتل ناموفق بود.جریکو در این سال موفق شد عنوان بهترین سوپر استار سال را ازآن خود کند.

درگیری با لجندها و قهرمانی اینترکانتینتال.تگ تیم و سنگین وزن (2010-2009)

جریکو درسال 2009 در مسابقه ای در راء به مصاف کوفی گینگستون رفت که در صورت پیروزی میتوانست به مسابقه مانی این دبنک در رسومنیا راه یابد جریکو در حالی که در آستانه پیروزی بود با دخالت ریک فلیر شکست خورد و نتوانست جواز حضور در رسومنیا را پیدا کند سپس او ریک فلیر را به یک مسابقه در راء هفته بعد دعوت کرد اما ریک فلیر اعلام کرد که دیگر بازنشسته است و قصد کشتی گرفتن را ندارد و به جای خود سه لجند کمپانی یعنی جیمی اسنوکا-رودی رودی پایپر و ریکی استیمبوت را باخود به درون رینگ برد و جریکو از رینگ فرار کرد سپس مسابقه ی هندیکپ مچ بین سه لجند کمپانی در برابر چریکو در رسومنیا ثبت شد که کریس در آن مسابقه پیروز شد سپس در ماه بعد و در پی پی وی بکلش جریکو به مصاف ریکی استیمبوترفت و موفق به شکست وی شد کریس بعد از آن با ری میستریو بر سر تصاحب کمربند اینتر کانتینتال درگیر شد این دو در جادجمنت دی به مصاف هم رفتند که جریکو در تصاحب کمربند ناموفق بود جریکو باری دیگر شانس خود را در اکستریم رولز امتحان کرد و موفق به کسب کمربند شد در ماه بعد جریکو در بش کمربند خود را به ری باخت اما در همان شب در یک مسابقه تگ تیم با ادج شرکت کرد و این دو موفق شدند قهرمان تگ تیم شوند باشکست تگ تیمهای لگاسی و کارلیتو-پریمو بعد از این قهرمانی ادج مصدوم شد و جریکو بیگشو را به عنوان تگ تیم خود انتخاب کرد و این دو در نایت اف چمپیونز لگاسی در سامراسلم کرایم تایم در بریکینگ پوینت ام وی پی-مارک هنری و در هل این ا سل باتیستا-ری میستریو را شکست دادند همچنین در پی پی وی براگینگ رایتز جریکو به عنوان کاپیتان تیم اسمکدان حضور داشت و موفق شد با پین کردن کوفی کینگستون از تیم راء به کمک بیگ شو که او هم عضو تیم راء بود تیم اسکمدان را پیروز آن مسابقه و صاحب جام براگینگ رایتز کند جریکو و بیگشو در آخرین پی پی وی سال 2009 تی ال سی تایتلهای خود را به دی اکس باختند در سال 2010 کریس جریکو در رویال رامبل شرکت کرد و به عنوان نفر 28 وارد رینگ شد و بعد از او ادج به عنوان نفر بیست و نهم بعد از چند ماه مصدومیت وارد شد و کریس جریکو را حذف کرد و برنده رویال رامبل شد جریکو در ماه بعد و در پی پی وی الیمنیشن چمبر توانست قهرمان سنگین وزن شود و ادج که برنده رویال رامبل شده بود جریکو را در رسومنیا چلنج کرد که درآن بازی کریس موفق به حفظ تایتل شد اما در اسمکدان همان هفته تایتل خود را به جک اسواگر که از فرصت مانی این د بنک خود استفاده کرد باخت و سپس در اکستریم رولز ودر یک مسابقه استیل کیج از ادج شکست خورد و در ماه بعد جریکو به همراه میز در اور دلیمیت به مصاف تایسون کید و دیوید هارت اسمیت برای کسب قهرمانی تگ تیم رفتند اما شکست خوردند جریکو در راء 27 سپتامبر در مسابقه ای به مصاف رندی اورتن رفت و با دیسکولوفایل شکسست خورد و پس از بازی با دریافت اسکول کیک از رندی مصدوم شد و قراردادش با دبلیو دبلیو ای به اتمام رسید.

بازگشت به کشتی کج و آغاز درگیری با سی ام پانک (2012)

بعد از یک سال و سه ماه کریس جریکو در اولین راء سال 2012 در تاریخ 2 ژانویه به مسابقات بازگشت و در اولین حضورش با چهره ای فیس به مسابقات بازگشت و بدون اینکه صحبتی کند رینگ را ترک کرد در راء هفته بعد دوباره جریکو به رینگ آمد و بدون اینکه صحبتی کند رینگ را ترک کرد در هفته بعد در یک مسابقه تگ تیم جریکو با دنیل برایان و سی ام پانک تیم شد و در برابر دلف زیگر.مارک هنری و دیوید اوتانگا قرار گرفت پس از اینکه پانک با وی تگ کرد جریکو به رینگ آمد و بدون اینکه مبارزه کند با برایان تگ کرد و سالن را ترک کرد در هفته بعد در راء جریکو به رینگ آمد و ویدیویی از کریر خود در سالهای گذشته را پخش کرد سپس خود را پیروز رویال رامبل دانست در پی پی وی رویال رامبل جریکو به عنوان نفر 29 وارد رینگ شد و دویوید اوتانگا و سپس رندی اورتن را حذف کرد و با شیمس به عنوان دو نفر آخر باقی ماندند در آخر جریکو حذف شد و شیمس برنده رویال رامبل شد در راء فردای رویال رامبل زمانی که سی ام پانک قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای در حال مبارزه با دنیل برایان قهرمان سنگین وزن بود جریکو در مسابقه دخالت کرد و باعث شد بازی به نفع برایان دیسکولوفایل شود. سپس وی در راء هفته بعد دلیل حمله خود به پانک را عنوان بهترین در جهان خود نامید و گفت پانک این لقب را دزدیده است و او به این دلیل به مسابقات بازگشته است سپس سی ام پانک به رینگ آمد و بدون اینکه صحبتی کند تایتل خود را بالا گرفت و با لبخند به بیرون رفت جریکو به پانک گفت که چرا صحبت نمی کند در همان شب و در یک مسابقه شش نفره بین کسانی که در الیمنیشن چمبر حاضر بودند برنده میتوانست به عنوان نفر اخر در الیمنیشن چمبر حاضر شود در آن بازی جریکو با پین کردن دلف زیگر برنده شد و موفق شد جواز حضور به عنوان ششمین نفر را پیدا کند. در راء هفته بعد یک کنفرانس بین اعضای حاضر در الیمنیشن چمبر برگزار شد در آن کنفرانس جریکو به پانک گفت که تو تایتلت را از دست خواهی داد سپس جری کینگ لاور اعلام کرد که جریکو باید با کوفی کینگستون مسابقه دهدجریکو قبل از آغاز مسابقه یک ترامبل پارادایس از کوفی دریافت کرد در مسابقه بین جریکو و کینگستون جریکو موفق به پیروزی شد. بالاخره پی پی وی الیمنیشن چمبر فرا رسید در آن مسابقه جریکو به عنوان نفر آخر از چمبر خارج شد و موفق به حذف دلف زیگر و کوفی کینگستون شد بعد از حذف کوفی کینگستون جریکو به کوفی حمله کرد و او را از قفس بیرون انداخت امادر برگشت یک ضربه از پانک دریافت کرد و از قفس بیرون افتاد و به دلیل مصدومیت نتوانست به آن مسابقه برگردد و سی ام پانک برنده چمبر شد و تایتل خود را حفظ کرد. در راء فردای الیمنیشن چمبر به تاریخ 20 فوریه یک بتل رویال 10 نفره برای تعیین حریف پانک در رسومنیا برگزار شد در آن بازی جریکو کوفی کینگستون را حذف کرد سپس وی با بیگ شو به عنوان دو نفر آخر باقی ماندند و جریکو با حذف بیگ شو موفق شد حریف پانک در رسومنیا 28 برای کسب کمربند قهرمانی wwe شود.در راء هفته بعد جریکو به پانک بعد از مسابقه اش با دنیل برایان حمله کرد و سابمیشن والز اف جریکو خود را روی او اجرا کرد زیرا پانک گفت که من در رسومنیا از تایتل خود دفاع میکنم و بعد از مسابقه میگویم بهترین در جهان من هستم. در راء هفته بعد جریکو با دنیل برایان تگ تیم شد و در برابر شیمس و پانک قرار گرفتند در آن مسابقه جریکو سی ام پانک را پین کرد و موفق به پیروزی شد بعد از مسابقه تایتل پانک را برداشت و بالای سر خود برد تا به پانک بگوید که او پیروز مسابقه در رسومنیا خواهد بود. در اسمکدان هفته بعد جریکو با شیمس مسابقه داد و موفق شد بازی را با قانون کانت اوت و با دخالت دنیل برایان پیروز شود بعد از مسابقه جریکو در حال خوشحالی بود که یک بروگ کیک از شیمس دریافت کرد.در اسمکدان قبل از رسومنیا جریکو در برابرکوفی کینگستون قرار گرفت و موفق به پیروزی شد.بالاخره بعد از مدتی درگیری مسابقه جریکو با پانک در رسومنیا 28 شروع شد و جریکو در این مسابقه از سی ام پانک شکست خورد.بعد از رسومنیا جریکو به درگیری خود باادامه داد و در راء قبل از اکستریم رولز موفق به شکست کوفی کینگستون شد پی پی وی اکستریم رولز آغاز شد و جریکو یکبار دیگر شانس خود را برای مسابقه بر سر کمربند دبلیو دبلیو ای امتحان کرد اینبار نوع مسابقه استریت فایت بود(مبارزه خیابانی) که دو کشتی گیر می توانستند از هر وسیله ای استفاده کنند اینبار هم جریکو شکست خورد فردای پی پی وی اکستریم رولرز در راء جریکو موفق شد با کانت اونت بیگشو را شکست دهد اما با توجه به پیروزی دمیز در همان تایم برابر سانتینو مارلا جریکو نتوانست حریف پانک شود و این دنیل برایان بود که با پیروزی برابر جری لالر تایم بهتری به دست آورد و حریف پانک دراور دلیمیت شد هفته بعد در راء در یک مسابقه تگ تیم جریکو و دلریو موفق به شکست شیمس و اورتن شدند با پین جریکو روی شیمس و سپس مسابقه ای فیتال فور وی بین این چهار کشتی گیر در پی پی وی اور د لیمیت بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن ثبت شد در اسمکدان همان مسابقه تگ تیم راء تکرار شد که با درگیری چهار کشتیگیر بی نتیجه ماند در مین اونت همان روز جریکو با دخالت دلریو برابر شیمس با دیسکولوفایل پیروز شد.در راء هفته بعد جریکو با دخالت شیمس با دیسکولوفایل برابر اورتن پیروز شد بالاخره پی پی وی اوردلیمیت فرا رسید و جریکو با وجود عملکرد خوب در نهایت توسط شیمس پین شد و نتوانست قهرمان سنگین وزن جهان شود. در راء فردای پی پی وی جریکو در حین مسابقه اورتن با دلریو به اورتن حمله کرد و باعث پیروزی اورتن با دیسکولوفایل شد.

کریس جریکو
زادروز ۹ نوامبر ۱۹۷۰ ‏(۴۱ سال)
نیویورک، آمریکا
پیشه , خواننده
سال‌های فعالیت ۱۹۹۰ - ۲۰۱۱
قد 1.83 متر
وزن 103 کیلوگرم
لقب وای تو جی, وایت لیگر, لاین هارت

نوشته شده در جمعه 9 تير 1391برچسب:,ساعت 1:56 بعد از ظهر توسط Ashkan| |

النا الکساندرا آپوستولیانو (به انگلیسی: Elena Alexandra Apostoleanu) معروف به اینا (به انگلیسی: Inna) خواننده دنس پاپ، رقاص و گهگاه ترانه سرا رومانیایی زادهٔ ۲۴ مهر ۱۳۶۵ (۱۶ اکتبر ۱۹۸۶) درمنگلیا در رومانی می‌باشد. اینا به عنوان گشاینده موج موسیقی رقص اروپا برای حضور موفق در اروپای غربی شناخته می‌شود. او در ۲۲ آبان ۱۳۸۷ (۱۲ نوامبر ۲۰۰۸) نخستین آهنگ خود را با نام "داغ" منتشر کرد. این آهنگ توسط پلی اند وین که از تولیدکنندگان برتر آهنگ در رومانی است تنظیم و تولید شد. در آذر ۱۳۸۷ (دسامبر ۲۰۰۸) این تک آهنگ در فهرست رومانیایی ۱۰۰ آهنگ برتر در جای پنجم قرار گرفت. این آهنگ همچنین در سراسر جهان موفق بود. دومین تک آهنگ اینا به نام "عشق" در ۲۲ اسفند ۱۳۸۷ (۱۲ مارس ۲۰۰۹) منتشر شد و با ایجاد یک شگفتی در فروردین ۱۳۹۰(آوریل ۲۰۰۹) جای چهارم در فهرست رومانیایی ۱۰۰ آهنگ برتر قرار گرفت. آهنگ دیگر او یعنی "دژاوو" در جای هفتم فهرست رومانیایی ۱۰۰ آهنگ برتر قرار گرفت. این آهنگ در کشورهایی چون روسیه، مجارستان و چند کشور دیگر موفق بود. اینا در تیر ماه ۱۳۸۸ (زانویه ۲۰۰۹) برنده جایزه پرفروشترین‌های رومانی شد، هدیهٔ ویژه‌ای که هیات منصفه جوایز پرفروشترین‌های رومانی آن را در نظر گرفته بود. در تابستان ۱۳۸۸ (۲۰۰۹) بیش از ۴۰٬۰۰۰ نسخه از آهنگ "داغ" به فروش رفت. در ۹ تیر ۱۳۹۰ (۵ ژانویه ۲۰۱۱) آلبوم اینا با نام "داغ" برای بارگیری در فضای مجازی و یک روز بعد بر لوح فشرده منتشر شد. این آلبوم موفق در میان ۴۰ آهنگ برتر قرار بگیرد ولی بر اساس شواهد و مدارک که توسط مردم کشور روسیه 'اینا' آهنگ داغ را از روی آهنگ это любовь یا "این عشق است" که در سال ۲۰۰۷ توسط ماکسیم خوانندهٔ روسی خوانده شده بود کپی برداری کرده‌است. این آهنگ تا آذر ۱۳۹۰ (دسامبر) ۲۰۱۱ اینا موفق به فروش بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نسخه از آلبومها و تنها در پادشاهی متحده موفق به فروش بیش از۶۰٬۰۰۰ نسخه از تک‌آهنگهایش شده‌است. ششمین تک‌آهنگ او به نام "خورشید بالاست" پرفروش ترین آهنگ در بلغارستان شد و در کشور‌های ترکیه، فرانسه، رومانی، روسیه و سوئیس جز سه آهنگ پرفروش بود.

آلبوم‌ها

  • Hot (2009)
  • I Am the Club Rocker (2011)

تک‌آهنگ‌ها

  • Hot (2008)
  • Love (2009)
  • Déjà Vu (feat. Bob Taylor) (2009)
  • Amazing (2009)
  • I Need You For Christmas (2009)
  • 10 Minutes (2010)
  • Sun Is Up (2010)
  • Club Rocker (2011)
  • Un Momento (feat. Juan Magan) (2010)
  • LOVE
  • On and On
  • Days Nigt
  • Feer
  • Dont let te music die
  • Ladies
  • Left Right
  • Feeelo
  • Never
  • tonight new single
  • I wanted you
  • No Limit
  • senorita
  • Goodbye
  • Good Morning
  • July Love Clubbing
  • Moon Gir
  • Nights Days
  • Sorry
  • Dancing Lambada
  • Summer Lover I Remember
  • OARE
  • Ai Se Eu Te Pego
  • Caliente
  • House is going on
  • Put your hands up
  • Endless
  • W.O.W
  • we're going in the club
اطلاعات هنرمند
نام اصلی النا الکساندرا آپوستولیانو
زادروز ۱۶ اکتبر ۱۹۸۶ ‏(۲۵ سال)
مانگالیا
اهل کشور پرچم رومانی رومانیایی
سبک‌ها دنس
کار(ها) خواننده
مدت کار ۲۰۰۸ تا کنون
ناشر(ها) اولترا رکوردز
نقش‌های
مرتبط
پلی اند وین

نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,ساعت 2:8 بعد از ظهر توسط Ashkan| |

ادل لوری بلو ادکینس (به انگلیسی: Adele Laurie Blue Adkins) (زاده ۵ مه ۱۹۸۸) که بیشتر با لقب هنریش اَدِل شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی است. شهرت جهانی وی بیشتر به دومین آلبوم استودیویی‌اش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر شد برمی‌گردد. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

حرفه

۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰: آلبوم ۱۹ و موفقیت‌های تجاری

Adele July 2008.jpg

در سال ۲۰۰۸ آلبوم «۱۹» توسط ادل منتشر شد. نام این آلبوم از آن جایی که ادل آن را در سن ۱۹ سالگی‌اش ضبط کرد، ۱۹ نامیده شد. ۱۹ اولین آلبوم استودیویی ادل است. این آلبوم در سال ۲۰۱۱، با آن که هنوز ۳ سال از انتشار می‌گذشت، چهارمین آلبوم پرفروش سال ۲۰۱۱ در بریتانیا شد.[۱]

ادل در سن ۱۹ سالگی بر اثر بیماری خونریزی تارهای صوتی عمل‌های متعددی انجام داد که در نتیجه تعدادی از کنسرت‌های او نیز لغو گردید اما او از طرفداران خود عذرخواهی کرد و قول داد پس از بهبودی کامل دوباره کنسرت‌هایش را برگزار کند. همچنبن طرفداران ادل بی صبرانه منتظر به روی صحنه آمدن دوباره‌ی او هستند و اهداء جوایز گرمی می‌تواند بهترین شانس آن‌ها باشد.

۲۰۱۰ تا اکنون: آلبوم ۲۱ و رکوردها

Adele - Live 2009 (2) cropped.jpg

ادل در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۱ آلبوم «۲۱» را منتشر کرد، که برای ۱۸ هفته نخستین آلبوم پرفروش بریتانیا (هرگز زنی در تاریخ موسیقی بریتانیا به چنین رکوردی دست نیافته است) و ۱۳ هفته پرفروش‌ترین آلبوم ایالات متحده بود. آلبوم ۲۱ در ۲۴ کشور جهان در رتبهٔ نخست جدول آلبوم‌های پرفروش بوده و در مجموع ۱۳ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.[۲] این آلبوم با فروش ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نسخه، پرفروش‌ترین آلبوم سال ۲۰۱۱ در بریتانیا است.[۱]

ادل در ۵۴اُمین مراسم جایزه گرمی که در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، برندهٔ ۶ جایزه شد که جایزه‌های «»، «ضبط سال» و «» از جمله آن بود. به این ترتیب، ادل دومین زن تاریخ است که توانسته در یک شب، تعداد ۶ جایزهٔ گرمی را برنده شود. همچنین او در سال ۲۰۰۹ برندهٔ جایزهٔ «» از همین مراسم شده بود. به همین دلیل او سومین هنرمندی است که موفق شده در طول دوران هنریش، ۴ جایزهٔ بزرگ مراسم گرمی را برنده شود.

نقدها

منتقد روزنامه گاردین معتقد است که اگر سال‌های سال بعد، روزی در ماشین‌تان پشت چراغ قرمز ایستاده باشید و رادیو به ناگهان آهنگی از ادل پخش کند، شما با تمام وجود به این سال‌ها، سال‌هایی که ادل در آن‌ها از خوانندگان مشهور به شمار می‌رود، پرتاب خواهید شد. مهسا پاکزاد روزنامه‌نگار، توضیح می‌دهد که این گفتهٔ روزنامهٔ گاردین «به آن معناست که چیزی از روح زمانه را می‌توان در صدای ادل پیدا کرد. ادل خواننده‌ای جوان است، هم نسل دیگر ستاره‌های این روزهای دنیای موسیقی اما ربط چندانی به آن‌ها ندارد. موهایش شبیه موهای زنان دهه‌های دور است و اندام و لباس‌هایش هم ربطی ندارد به آن چه این روزها از ستاره‌ها انتظار می‌رود».[۲]

آلبوم‌های استودیویی

نوشتار اصلی:
اطلاعات هنرمند
نام اصلی ادل لوری بلو ادکینس
زادروز ۵ مهٔ ۱۹۸۸ ‏(۲۴ سال)
اهل کشور بریتانیایی
سبک‌ها سول، بلوز، پاپ
کار(ها)
ساز(ها) گیتار&پیانو
مدت کار ۲۰۰۶ - تاکنون

نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,ساعت 2:2 بعد از ظهر توسط Ashkan| |

 

جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (به انگلیسی: J. Lo) زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنری در آگهی‌های پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آورده‌است. علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بوده‌است. جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنز تلویزیونی لیوینگ کالر[۱] آغاز کرد. پس از آن با ظهور در فیلم هیجانی و اکشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبان‌ها افتاد.

نخستین فیلمی که او به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام سلنا بود که به سال ۱۹۹۷ ساخته شد، در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما[۲] را دریافت کند. فیلم خارج از دید[۳] به سال ۱۹۹۸ فیلمی بود که او توانست دومین جایزه آلما را به خاطر نقش آفرینی در آن کسب نماید. پس از آن در فیلم‌های طنز برنامه‌ریز ازدواج[۴] خدمتکاری در منهتن[۵] مایلید برقصیم؟[۶] و مادرشوهر هیولا[۷] به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ نقش آفرینی باکرد. فیلم‌های مایلید برقصیم؟ و مادرشوهر هیولا برای جنیفر لوپز از لحاظ اقتصادی دستاوردی بزرگ محسوب می‌شدند.

در سال ۱۹۹۹ لوپز به عنوان نخستین کار، آلبوم آن دِ سیکس[۸] را روانه بازار موسیقی کرد. که تک آهنگ برتر و مشهور «اگر تو عشق من را داشته باشی»[۹] را در بر داشت. دومین آلبوم استودیویی جنیفر لوپز با نام J.Lo در سال ۲۰۰۱ با فروش هشت میلیون نسخه در کل دنیا، یک دستاورد بزرگ مالی برای او محسوب می‌شد. آلبوم J To Tha L-O! The Remixes نیز در سال ۲۰۰۲ دومین آلبوم پیاپی جنیفر بود که در صدر فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر موسیقی آمریکا قرار گرفت. سومین و چهارمین آلبوم استودیویی این ستاره آمریکایی موسوم به این منم... خوب حالا[۱۰] در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۲ و میلادی دوباره[۱۱] در اول مارس ۲۰۰۵ ردیف شماره ۲ فهرست بیلبورد ۲۰۰ را به خود اختصاص دادند. در سال ۲۰۰۷ او نخستین آلبوم تمام اسپانیایی‌زبانش به نام آنطور که یک زن دل می‌بازد[۱۲] را روانه بازار کرد، او همچنین در ششم اکتبر همان سال پنجمین آلبوم انگلیسی و در مجموع ششمین آلبوم خود را با نام شجاع[۱۳] در دسترس هواداران خود قرار داد. او در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه «American Music Award for Favorite pop/rock female Artist» که مخصوص خوانندگان زن در سبک پاپ و راک بود، گردید و همچنین در سال ۲۰۰۷ جایزه «American Music Award for Favorite Latin Artist»، که مخصوص هنرمندان لاتین‌تبار می‌باشد را از آن خود کرد. با توجه به آخرین آمار، جنیفر لوپز بیشتر از ۲۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را در تمام دنیا فروخته‌است. در مسابقه تلویزیونی آمریکن آیدل که مربوط به کشف استعدادهای درخشان در زمینه تک خوانی است، جنیفر لوپز در هیئت داوران فعال می‌باشد. در کانال سی بی اس جنیفر به عنوان نخستین مهمان برنامه «گفتگو»[۱۴] شرکت کرد.

 

کودکی و نوجوانی

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می‌باشند. جنیفر لوپز دو خواهر به نام‌های لیندا و لسلی دارد که از میان آنها لیندا دارای شغل روزنامه نگاری است. او تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند. از ۱۹ سالگی به شکلی خودآموز به رقص و آوازخوانی پرداخت. در هنگام تحصیل در دانشگاه جنیفر در کنار رقص در باشگاه شبانه منهتن به عنوان شغل پاره‌وقت در دفترخانه‌ای مشغول به کار شد.

شایعه بیمه بدن

در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود را در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده‌است. این نشریات مبلغ بیمهٔ پستان او را ۲۰۰ میلیون دلار، پا و باسن را ۳۰۰ میلیون دلار و مو را ۵۰ میلیون دلار اعلام کردند. لوپز نیز در بیانیه‌ای این گزارش‌ها را خنده‌دار توصیف کرد.[۱۵]

روابط خصوصی

مارک آنتونی و جنیفر لوپز

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه‌ها تمرکز خاصی دارند. او تاکنون روابط نسبتا گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته‌است. در سال ۱۹۸۴ در سن ۱۵ سالگی (دوران دبیرستان) و هنگامی که او کم کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، او با دیوید کروز روابط دوستانه داشت. در سال ۱۹۹۴ جنیفر لوپز پس از ۱۰ سال رابطه تنگاتنگ با دیوید کروز، به روابط دوستانه‌اش پایان داد. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت:

« دیوید کروز دوستی است که احتمالا من را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.[۱۶][۱۷]  »

اولین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را اولین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعدا لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش در آپریل ۲۰۰۲ استخدام کرد. اما نوآ در اکتبر همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد اما این دو به طور محرمانه با هم سازش کردند. در آپریل ۲۰۰۶، لوپز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود.[نیازمند مدرک]


لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ-هاپ، شان کامز رابطه داشت. در ۲۷ دسامبر ۱۹۹۹، لوپز و کامز در نایت کلابی در منهتن بودند که بین همراهان کامز و گروهی دیگر درگیری پیش آمد و یک نفر شلیک کرد. لوپز و کامز با ماشین از آنجا دور شدند ولی توسط پلیس متوقف شدند[۱۸] و یک اسلحه روی صندلی ماشین آن‌ها پیدا شد. کامز متهم به حمل اسلحه شد؛ در همین حال علاوه بر استرس پیش از محاکمه پی‌گیری موضوع توسط مطبوعات مشکل را دوچندان می‌کرد، و لوپز یک سال بعد به جریاناتش با کامز پایان داد، در طی یک دادخواست در ۲۰۰۸ وکیل مدافعه گفت که لوپز در این پرونده هیچ نقشی نداشته‌است.[۱۹]


دومین ازدواج او با یکی از رقصنده‌هایش به نام کریس جود بود. جنیفر اولین بار با جود هنگام فیلمبرداری موزیک ویدئو "Love Don't Cost a Thing" آشنا شد. این دو در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در خانه‌ای در حومه لوس آنجلس ازدواج کردند. جنیفر و جود در ژوئن ۲۰۰۲ به رابطه شان پایان دادند و سرانجام با ورود بن افلک در ژانویه ۲۰۰۳ به طور رسمی از هم طلاق گرفتند.[نیازمند مدرک]


رابطهٔ او با بن افلک بازیگر سرشناس هالیوودی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت به طوری که پاپارازی‌ها این زوج را بنیفر می‌نامیدند. جنیفر خبر نامزدی اش با بن را در نوامبر ۲۰۰۲ اعلام کرد. بن افلک حلقه‌ای ۱٫۲ میلیون دلاری به جنیفر داد. جنیفر در یک مصاحبه قول داد که به زودی با بن افلک ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد. این دو تاریخ ازدواجشان را ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۳ در سانتا باربارا اعلام کردند. اما چند ساعت قبل از برگزاری مراسم خبر به هم خوردن نامزدی جنیفر و بن منتشر شد و این مراسم به هم خورد. این دو سرانجام در ژانویه ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر و بن در چند فیلم در کنار هم بازی کردند از جمله: Gigli ، Jersey Girl . بن در موزیک ویدئو جنیفر به نام "Jenny from the Block" نیز ظاهر شد.[نیازمند مدرک]


کمتر از دو ماه بعد از جدایی جنیفر و بن، جنیفر با مارک آنتونی آشنا شد. البته جنیفر و مارک در دهه ۹۰دوستی کوتاهی داشتند (قبل از اینکه جنیفر ازدواج کند). این دو در اوایل ۲۰۰۴ آهنگی را برای فیلم "Shall We Dance?" که جنیفر در آن بازی کرده بود، با هم ضبط کردند. در اکتبر ۲۰۰۳، مارک آنتونی از دختر شایسته جهان، دایانارا تورس طلاق گرفت (برای دومین بار). آنها ۲ فرزند نیز داشتند. جنیفر و مارک در ژوئن ۲۰۰۴ در مراسم کاملا خصوصی ازدواج کردند. دختر مارک آنتونی، آرایانا در آخر موزیک ویدئو "Get Right" به عنوان خواهر کوچکتر جنیفر ظاهر شد. در نوامبر ۲۰۰۷، هنگامی که جنیفر برای آخرین بار در تور "En Concierto" روی صحنه رفت اعلام کرد که باردار است. البته پدر جنیفر بعداً اصلاح کرد که جنیفر قرار است صاحب دوقلو شود. و جنیفر در ۲۲ فوریه ۲۰۰۸ صاحب یک دختر و یک پسر شد. لوپز با دریافت مبلغ ۶ میلیون دلار اجازه داد تا عکس او و دوقلوهایش در مجله پیپل چاپ شود. سرانجام در ۱۵ جولای ۲۰۱۱ بعد از ۷سال زندگی مشترک، جنیفر و مارک آنتونی از هم جدا شدند.[نیازمند مدرک]

فیلم‌ها

جنیفر لوپز تاکنون در فیلم‌های دختر کوچک من (۱۹۸۷)، خانواده من (۱۹۹۵)، قطار پول (۱۹۹۵)، جک (۱۹۹۶)، خون و شراب (۱۹۹۶)، سلنا (۱۹۹۷)، آناکوندا (فیلم) (۱۹۹۷)، دور کامل (۱۹۹۷)، خارج از دید (۱۹۹۸)، مورچه‌ها (۱۹۹۸)، سلول (۲۰۰۰)، طراح مراسم ازدواج(۲۰۰۱)، چشم‌فرشته‌ای (۲۰۰۱)، کافی (۲۰۰۲)، خدمتکاری در منهتن (۲۰۰۲)، گیگلی (۲۰۰۳)، دختر جرسی (۲۰۰۴)، مایل هستید برقصیم؟(۲۰۰۴)، مادرشوهر هیولا (۲۰۰۵)، یک زندگی ناتمام (۲۰۰۵) و نقشه وارونه(۲۰۱۰) ایفای نقش کرده‌است.

آلبومها

  • On The 6 - ۱۹۹۹
  • J.Lo - ۲۰۰۱
  • J To Tha L-O! The Remixes - ۲۰۰۲
  • This Is Me... Then - ۲۰۰۲
  • Rebirth - ۲۰۰۵
  • Como Ama Una Mujer - ۲۰۰۷
  • Brave - ۲۰۰۷
  • ۲۰۱۱ - Love

تک آهنگ‌ها

روی زمین، اگر تو عشق من باشی و احساس خیلی خوبی دارم از تک آهنگهای معروف او هستند.

مشخصات کلی :

نام اصلی جنیفر لین لوپز
نام مستعار جی لو
زادروز ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‏(۴۲ سال)، نیویورک
اهل کشور آمریکایی
سبک‌ها موسیقی پاپ-ریتم و بلوز
کار(ها) خواننده و بازیگر
مدت کار ۱۹۸۷ تا کنون

 

 

نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,ساعت 2:3 بعد از ظهر توسط Ashkan| |

Katy perry متولد 25 اکتبر 1984 ساکن شهر Santa Barbara در کالیفرنیا.او از 23 سالگی شعر مینوشته و گیتار میزد و اولین کارش Ur so g*a.y بوده که نوامبر سال 2007 داده بیرون و اولین آلبومش One Of The Boys هست که  june 2008 داد بیرون که این آلبوم خیلی سروصدا کرد و 2 تا موزیک ویدیو ساخته شد به نام های I kissed a girl و Hot & Cold که واقعا قشنگ بودن. این 2تا کلیپ تو Top10 های اکثر شبکه ها پخش میشه.آهنگ I kissed a girl خیلی طرفدار پیدا کرد و به عنوان یه آهنگ Hot شناخته شده.

نام کامل : کاترین الیزابت هادسون (Katheryn Elizabeth Hudson)
تاریخ تولد : October 25, 1984
محل تولد : Santa Barbara, California
سبک : Pop rock, pop, teen pop , Rock
نوع فعالیت : خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر

نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت 1:28 قبل از ظهر توسط نادر| |


Power By: LoxBlog.Com